Świat Zapachów

Witajcie!!
Dzisiaj kolejna porcja nowości zapachowych. Jeśli lubicie wiedzieć co nowego możecie znaleźć na pułkach z zapachami to zapraszam Was na dzisiejszy post.  
Tutaj znajdziecie małą ściągawkę jak odczytywać nuty zapachowe perfum.


Givenchy - Very Irresistible L'Eau en Rose



Twórcą  tego kwiatowego zapachu jest Carlos Benaim.

Nuta głowy: jeżyna
Nuta serca: róża
Nuta bazy: piżmo

Cena:
30ml - 229zł;  50ml - 319zł;


****


Dior - Miss Dior Blooming Bouquet


Twórcą kompozycji jest Francois Demachy.  

Nuta głowy: sycylijska mandarynka
Nuta serca: różowa piwonia, róża damasceńska, morela i brzoskwinia
Nuta bazy: białe piżmo

Cena:
50ml - 319zł;  100ml - 459zł


****


Balmain - Extatic


Twórcą tego orientalno - kwiatowego zapachu jest Emilie Coppermann.

Nuta głowy: róża, osmantus i gruszka
Nuta serca: orchidea, irys i jaśmin
Nuta bazy: drzewo sandałowe, drzewo kaszmirowe i skóra

Cena:
40ml - 195zł;  60ml - 289zł;  90ml - 419zł


****


Nina Ricci - La Tentation de Nina


Twórcą tego owocowo - kwiatowego zapachu jest Olivier Cresp.

Nuta głowy: bergamotka
Nuta serca: ciastko makaronik, cytryna, migdał, róża bułgarska i malina
Nuta bazy: wanilia bourbon, białe piżmo i drzewo sandałowe

Cena:
80ml - 185zł


****


 Burberry - Brit Rhythm


Twórcami tego kwiatowo - drzewno - piżmowego zapachu są: Nathalie Cetto i Antoine Maisondieu.

Nuta głowy: lawenda, różowy pieprz i neroli
Nuta serca: irys, kwiat pomarańczy i liść jeżyny
Nuta bazy: piżmo i nuty drzewne

Cena:
30ml - 239zl;  50ml - 299zł;  90ml - 389zł


****


Calvin Klein - CK One Summer 2014


Ten cytrusowo - aromatyczny zapach zapcha przeznaczony jest dla kobiet i mężczyzn.

Nuta głowy: grejpfrut i melon
Nuta serca: tequila, cyprys i frezja
Nuta bazy: mleko kokosowe, cukier i cedr

Cena:
100ml - 189zł


****


Escada - Born In Paradise 

 
Idealny kwiatowo - owocowy zapach na wakacje.
 
Nuta głowy: zielone jabłko, arbuz i guajawa
Nuta serca: mleko kokosowe i ananas
Nuta bazy: drzewo sandałowe, cedr i piżmo

Cena:
50ml - 235zł

****

To tyle na dzisiaj z mojej strony.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia.
;)

Komentarze

  1. Nie znam żadnego z tych zapachów:):)
    Jednak choruję na Miss Dior więc jestem ciekawa czy twa wersja by mi się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nina ricci wyglada super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekne flakoniki...chce wszytkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy Niny zawsze mi się podobały :d Kurczę aż chciałoby się kupić niektóre z nich :D

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachów nie znam, ale wygładają smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych zapachów.
    Flakoniki mają przecudne,najbardziej Nina Ricci mnie zauroczyła :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wąchałam escade born in paradaise i poprostu mega cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym powąchać tą Escadę, mam duży sentyment do tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że przez Internet nie można powąchać zapachów. To ułatwiłoby mi jakoś odczytanie tego posta :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam klasyczne jabłuszko Niny w wersji toaletowej i perfumowanej. Ciekawa jestem jego nowej odsłony. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa ostatnie mnie kuszą, żeby powąchać :) Do tego wszystkie mają śliczne buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnego :( Muszę nadrobić zaległości ;) Ogólnie uwielbiam edycje limitowane z Escady, muszę się bliżej przyjżeć wersji Born In Paradise :)

    OdpowiedzUsuń
  13. CK - fajna butelka :) haha zwłaszcza jak przeczytałam jaka jest nuta serca - myślę ze trafiona

    OdpowiedzUsuń
  14. znam tylko zapach Escady ale dla mnie jest za słodki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I