A Little Sunshine From Provence

Witajcie!
Jakiś czas temu skorzystałam z internetowej oferty sklepu L'Occitane. 
Warunkiem otrzymania darmowego prezentu zawierającego zestaw próbek, była rejestracja na ich stronie internetowej. Następnie należało wydrukować maila którego dostaliśmy od nich, oraz udać się do wybranego przez nas sklepu marki L'Occitane w celu odebrania obiecanego prezentu.


Akcja musi cieszyć się dość dużym powodzeniem, gdyż moja pierwsza wizyta w butiku w celu odebrania prezentu skończyła się niepowodzeniem, gdyż pani poinformowała mnie, że aktualnie nie mają na stanie darmowych zestawów. Jednak przesympatyczna ekspedientka uspokoiła mnie, że za kilka dni będą mieli kolejną dostawę darmowych zestawów i żebym wtedy przyszła, a mój prezent będzie na pewno na mnie czekała. I tak też zrobiłam. Wczoraj udałam się do sklepu L'Occitane i odebrałam swój mały upominek.


Pudełeczko zawierało:




- Mydełko Werbena 25g
Mydło z kawałkami liści werbeny delikatnie złuszcza skórę rąk i ciała podczas mycia. Dzięki zawartości wyłącznie roślinnych składników, braku parabenów, ftalanów i sztucznych barwników nie wysusza skóry. Bogata, kremowa piana delikatnie perfumuje skórę cytrusowym zapachem. 

- Żel pod prysznic Werbena 30ml
Świeży żel do ciała ceniony zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Każde naciśnięcie butelki uwalnia rześki, cytrusowy aromat werbeny L'Occitane. Eteryczne olejki werbeny, pomarańczy, geranium oraz drzewa cytrynowego wygładzają i pielęgnują nawet najbardziej wrażliwą skórę, wypełniając pomieszczenie tym cieszącym się uznaniem aromatem.

- Mleczko do ciała Werbena 30ml
Mleczko o lekkiej konsystencji, które szybko się wchłania, dając skórze uczucie komfortu. Eliminuje uczucie napięcia oraz swędzenia skóry. Organiczny wyciąg z werbeny pomaga ukoić skórę; eteryczne olejki z pomarańczy, geranium i drzewa cytrynowego składają się na dodający otuchy zapach. Wzbogacone olejkiem z pestek winogron, Mleczko także delikatnie nawilża i odżywia skórę.

- Krem do rąk Migdał 10ml
 Krem o lekkiej konsystencji, zawiera masło shea, które zmiękcza i nawilża skórę

- Krem do stóp Masło Shea 10ml
Krem zawiera  antyseptyczny, oczyszczający eteryczny olejek lawendy przeciwzapalny wyciąg z arniki pozwalający redukować podrażnienia i zaczerwienienia. Odświeżająca mięta dodatkowo chłodzi stopy.



Dodatkowo na ulotce dołączonej do pudełeczka znajduje się kod promocyjny. Przy zakupie za minimum £25 otrzymam £10 rabatu. Mam zamiar skorzystać z tej oferty. Tak więc jeśli znacie kosmetyki tej firmy i chce mi coś polecić to dajcie znać, gdyż jeszcze się nie zdecydowałam co do mojego zakupu.

Cała akcja z tym małym upominkiem bardzo mi przypadła do gustu i mam nadzieję, że inne firmy kosmetyczne wezmą przykład z L'Occitane i także przygotują dla swoich wiernych konsumentów takie miłe, darmowe prezenciki.


Pozdrawiam
;)


Komentarze

  1. Nie miałam okazji przetestować tej firmy :)

    ______________________
    www.justynapolska.blogspot.com

    Boho&classic

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie testowałam kosmetyków tej firmy :)
    Nie wiesz może czy w Polsce mają jakieś stacjonarne butiki? :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie wiem, jednak myślę, że pewnie w Warszawie jest gdzieś ich sklep stacjonarny ;)

      Usuń
  3. Można się jeszcze zarejestrować? wiesz coś na ten temat? weszłam na stronę ale nie mogę znaleźć żadnych informacji. Z chęcią bym skorzystała bo akurat w moim mieście znajduje się ich butik Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sprawdziłam i wychodzi na to, że ta promocja już zniknęła z netu ;(

      Usuń
    2. Wielka szkoda:(. Dziękuję za odpowiedź i życzę miłego wieczoru :)

      Usuń
  4. Mocno sie teraz reklamują, także w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. To naprawdę świetna reklama.

    OdpowiedzUsuń
  6. znam każdy z tych produktów, bardzo lubię zapach werbeny. szczególnie latem

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny prezent. Mnie najbardziej krem do rąk intryguje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Próbowałam sie zarejestrować ale już za późno :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I