Baylis & Harding - Jojoba, Silk & Almond Oil Cream Hand Wash

Witajcie!!
Mydła da rąk a także żele pod prysznic to produkty od których ja generalnie nie wymagam za wiele.
Mają ładnie pachnieć, nie wysuszać skóry a także być w miarę wydajne. 

Dzisiaj chcę Wam pokazać produkt który swoim zapachem ostatnio podbił moje serce.
Mowa tutaj o mydle do rąk marki Baylis & Harding.




Pewnie nie wiele z Was słyszało o produktach tej firmy. Mam tutaj na myśli głównie moje czytelniczki z  Polski. Przeglądając jednak ostatnio internet, ku mojemu zaskoczeniu, odkryłam, że produkty tej firmy są dostępne w perfumeriach Douglas. A na ich stronie można przeczytać między innymi:

Baylis & Harding to angielska marka, której motto  to Przystępny Luksus. Jej początki sięgają lat 60-tych.To przede wszystkim rodzinna pasja i determinacja. Firma bowiem od pokoleń zajmuje się tworzeniem kosmetyków kąpielowych oraz pielęgnacyjnych. Dzięki zdobytemu w ciągu tych wszystkich lat doświadczeniu zyskała rzeszę fanów i uznanie wśród konsumentów na całym świecie. Oferuje wysokiej jakości kosmetyki, które rozpieszczają, relaksują i sprawiają, że czujemy przyjemny dotyk luksusu.


 Kremowe mydło w płynie jojoba, jedwab i olejek migdałowy kupiłam w ciemno przez internet.
Skusiła mnie jego promocyjna cena £1.5 za pojemność 500ml. 
W cenie regularnej produkt ten kosztuje około £2.


Na zdjęciu widzicie już pustą buteleczkę. Niestety dzisiaj ten produkt skończył mi się :(


Ju od pierwszego użycia wiedziałam, że będzie to produkt, który już na zawsze znajdzie swoje stałe miejsce w mojej łazience. A wszystko to za sprawą zapachu, który dla mnie jest naprawdę cudowny. Mimo iż niektórym zapach migdała może się wydawać duszący i mgły, to w przypadku tego produktu wszystko jest świetnie wyważone. Mi osobiście ten zapach kojarzy się z zapachem budyniu. A powiedzcie czy ktoś z nas nie lubi budyniu? Oczywiście zapach mydła jest słodki, jednak nie na tyle, że może nam się zrobić niedobrze od niego. Dodatkowo zapach mydła jeszcze przez jakiś czas pozostaje na naszych dłoniach, co mi osobiście bardzo odpowiada.
 Produkt bardzo dobrze domywa nasze dłonie z różnych zanieczyszczeń, nie wysusza ani nie ściąga skóry naszych dłoni. Dodatkowo produkt ma bardzo przystępną cenę, no i jest wydajne. Dla mnie wszystko w tym produkcie jest na TAK! 

Ostatnio będąc w sklepie wypatrzyłam żel pod prysznic o tym samym zapachu. I chyba nie muszę Wam pisać, że oczywiście wylądował on w moim koszyku ;).


Żele pod prysznic także mają pojemność 500ml. Za ten produkt na promocji zapłaciłam £1.59.


Jedyne tylko co mnie smuci to to, że produkty o tym zapachu to edycja limitowana. 
I obawiam się, że niebawem mogą one zniknąć z półek sklepowych...
No nic, mam nadzieję jednak, że tak się nie stanie i nadal będę się mogła rozkoszować tym zapachem.


A Wy znacie produkty tej firmy?
Jeśli jeszcze nie to serdecznie Wam je polecam, zwłaszcza tą nutę zapachową która tak bardzo podbiła moje serce.

Pozdrawiam
;)

Komentarze

  1. Po raz pierwszy spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe produkty:) Jakbym miał kiedyś możliwość to na pewno bym wypróbował:) A o tej firmie nie słyszałem:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I