Instagram

Witajcie!!
Kochani, dzisiaj będzie szybki post z serii mało czytania, a trochę więcej oglądania.
Tak więc jak już się zapewne domyślacie zapraszam Was na przegląd fotek z mojego Instagrama.
 


 Hyde Park o zachodzie słońca robi naprawdę piękne  wrażenie.


 Muzeum Wiktorii i Alberta należy do moich ulubionych miejsc w Londynie.
Mogłabym tam spędzić cały dzień.

Miłe popołudnie w parku równa się kawa i dobra książka.



Uwielbiam japońskie ogrody. Ich klimat mnie uspokaja i działa na mnie kojąco.

 

 Pięknych kwiatów nigdy dość!


Kawiarniane ogródki od zawsze kojarzą mi się z londyńskim klimatem.
Nic tylko siadać i rozkoszować się aromatyczną kawą czy herbatą.


 Moja ulubiona seria kosmetyczna na lato.
Uwielbiam ten zapach!


 Piękny zachód słońca.


 Najważniejsze to nie tracić wiary we własne marzenia.


 

 Relaksacyjny wieczór czyli książka i kubek dobrej herbaty.


 Piękna natura w samym sercu Londynu.


 Lipcowy Glossybox. Niedługo postaram się wrzucić na bloga post o zawartości tego pudełeczka.


Kolejne klimatyczne miejsce w Londynie. 


Kochani to tyle jeśli chodzi o moje ostatnie zdjęcia z Instagrama.
Mam nadzieję, że fotki Wam się podobają.
 
 Trzymajcie się i do usłyszenia.

Pozdrawiam.
:)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I